Sivut

torstai 22. marraskuuta 2018

Väsy.

Mulla vaivaa joku outo väsy...
Ei yhtään ole tunne, että kohta on joulukuu. Lahjatki on hankkimatta, kun yleensä mulla on tässä vaiheessa täysi tohina päällä. Tai no on mulla pari hankittuna 🙄

Just hokasin että taisin joululahjavaihtoonkin herätä liian myöhään. Muutaman päivän myöhästyin tuolta Joulun mieltä -blogin vaihdosta. No, eipä voi mittää 😂

Leivottiin me lasten kans pipareita jo vähän aikaa sitte. Viime vuotiset taikinat pois pakastimesta. Torttujaki ollaan kerran paistettu.

Niin ja varasinhan mää pöydän ensi viikon lauantaina järjestettävälle joulutorille.
Valitettavasti joudunki itse menemään töihin tuolloin, mutta onneksi mulla on hyviä apureita käytettävissä. Äiti lupas tyttäreni kans mennä myymään.

Tässä jotain, mitä oon ehtiny väsäillä myyntiin:


Ehkä tätä mun joulutunnelmointia hidastaa se, että me otettiin kissanpentu tuossa reilu kuukausi sitten. Viiru pitää kiireisenä 😀


Ja se, että päätin hakea kouluun, päiväopiskelua osa-aikatyöni ohella. Ja pääsinkin opiskelemaan! Koulu alkaakin jo 3.12.2018!
Toisaalta hirvittää, mihin oon pääni työntäny. Mut toisaalta oon innoissani, ku tiedän tämän koulun olevan juuri se osa-alue, minkä oon aina kokenu puuttuvan mun aiemmasta koulutuksesta.
Ja hei! Se on vaan vuosi elämästä 😍

Mut kyllä mun täytyy alkaa jo virittäytyä joulutunnelmaan! Se joulu tulee kyllä, olinpa valmiina taikka en 😍

2 kommenttia:

  1. Vielä kerkeet vaihtoon. On voimassa vielä viikon, mukaan vain ja mainosta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua! Niinkö? Katoinko mää väärin vai? HUH!

      Poista